Mistrák Evropy do vrchu a další plán

07.07.2016 11:12

Dalo by se říct, že se kruh se uzavřel. Před 13 lety jsem získal v Italském Trentu na ME v běhu do vrchu bronz v jednotlivcích a další bronz získal náš mužský tým ve složení já, Honza Havlíček, Pavel Faschingbauer, Míra Vítek.

Po dlouhých 13 letech se ME konalo kousek od Trenta v Arcu:-) Musím napsat, že mě můj výkon moc příjemně překvapil a že se ve svých skoro 38 letech stále držím v elitní evropské vrchařské desítce je ufo:-)Navíc, když se běží stylem nahoru dolu, tak už pro mě není uplně jednoduché ty bomby v sebězích stíhat:-).

Co je ale hlavní! další čeští vrchaři dorostli do evropské špičky a proto slavíme stříbrnou týmovou placku!!!a proto "kucííí díííky":-) O perspektivnosti mužského týmu hovoří i ročníky narození : Ondra 89, Honza 93, Tomáš 94! (Já 78-tam už té perspektivy mnoho není:-))) Pokrač.pod fotogalerií.....

Tento výkend si zajedeme zaběhnout krásný skyrace do Švýcar (Lodríno-Lavertezzo), kde se na prvních 9 kilometrech překonává 2200 výškových metrů (takový pěkný víc než double vertical km:-) a pak se skoro to samé sbíhá do cílového Lavertezza. No a při cestě zpět se ještě zastavíme v Rakouském Lienzu, kde připravujeme takovou zajimavou záležitost pro všechny milovníky trailrunningu a hor!

V dalších týdnech se pak již začnu připravovat na další klasiku závodního léta SIERRE-ZINAL :-)

—————

Zpět