5 flek na MS v běhu do vrchu na dlouhých tratích!

08.08.2017 23:18

Letošní rok je pro mě po sportovní stránce zatím až překvapvě úspěšný :-) Na mistráku světa v běhu do vrchu na dlouhých tratích (Giir di mont jsem doběhla na super 6 místě a spolu s 13 Ondrou Fejfarem a 37 Honzou Janů jsme vybojovali po loňském stříbru z ME další cennou tentokrát bronzovou placku! :-) Trať měla parametry 32km +-2600m. 

Do závodu jsem šel s tím, že se nechci moc trápit, rozběhnu pomaleji a uvidí se jak to půjde. Holt už nemám takovej morál a tah závodit a riskovat hned od začátku :-) Jak jsem si řekl, tak jsem i udělal a po prvním těžkém kopci a seběhu (zhruba po 1h15´závodu) jsem se pohyboval až okolo 25místa. Věděl jsem, že jsem dost v pohodě a že když se to rozjede (což se  začalo v následujícím kopci dít), tak posbírám ještě hodně lidí..No a ve druhé půlce závodu jsem byl celkově třetí nejrychlejší a sebral jsem 19 běžců :-)

Jinak před závodem jsem absolvoval superkompenzační sacharidovou dietu a jako již po několikáté se mi nezkutečně povedla. Je to s ní vždy trochu nebezpečné, ale já už vím dobře jak na to :-). Jedné předstartovní chyby jsem se ovšem nevyvaroval. Naštěstí se mi nestala osudnou a přidám si ji jako další střípek do mozaiky mých sportovních a trenérských zkušeností.

VÝSLEDKY

—————

Zpět