Po delší době:-)

17.04.2015 16:47

Nějaký čas jsem zanedbával informace o své přípravě.Bylo to z důvodu ne přiliš ideální přípravy.V březnu jsem chtěl začít trochu rubat,ale klasicky přišlo jako v minulých letech zranění.Zánět achylovky je velká nepříjemnost a proto jsem v letošní sezóně ještě nevyběhl do závodu.Naštěstí jsem na achylku nespěchal a místo urychlovacích kortiko injekcí vše vyřešil klid,elektroléčba,laser a fyzioterapeut! Nyní jsem již zdravotně v pořádku a 3 týden v tréninku...Samozřejmě výkonnost není nejlepší.Chybí mi hlavně tempové a rychlostní tréninky,ale není na co čekat - tento týden jsem se rozhodl běžet první letošní závod-MČR v půlmaratonu a za 14 dní i Pražský maraton. Jsem cca o 10sek/km pomalejší,než bych chtěl být a proto nečekám zázraky,ale pokud by se mi běželo dobře,tak by to mohlo být i celkem solidní.Reálně to v Pardubkách vidím okolo 70´a snad i s mírnou rezervou a ohledem na maraton v Praze,kde bych to tipnul tak na 2:22-24.. I přes to,že to jsou podprůměrné výkony,byl bych s nimi spokojený,protože to ještě začátkem dubna vypadalo,že jen tak nevyběhnu:-) 

Ukázka tréninku ze začátku tohoto týdne:

Po- B 32km stupňovaně (pod anp) do 165tf

Út- Rb 8km//    // B 3x5km anp (á3:30/km prům.tf 172)

St- Rb 8km//   // B 12x400m/200mk (á71)

—————

Zpět