Pražský maraton 2015

05.05.2015 18:22

Po 3 letech jsem se opět postavil na start městského maratonu s úmyslem běžet na co nejlepší výkon.Musím říct,že jsem neměl dobrý den.Zklamání pro mě není ani tak 4 místo z mistrovství ČR,jako spíš čas 2:25,20.

Je to podprůměrný výkon a těžko odhadovat kde byl hlavní problém,že mi to prostě v neděli nejelo a nebyl tam vůbec výkon...Ikdyž tu bylo zranění v březnu a celkově trénink a příprava nebyla úplně kvalitní...cítil jsem se před závodem solidně a jsem přesvědčený,že jsem neprodal na co jsem měl.Určitě na 2h22min.to bych bral jako svojí reálnou výkonnost... 

Ukázalo se,že v přípravě chybělo především rychlostní a tempové tréninky,ale ani vytrvalostně to nebylo ok,když jsem po pomalém půlmaratonu za 1:11,45 běžel druhou polovinu ještě o minutu a půl pomaleji!

Je to pro mě opravdu zklamání a bere mi to motivaci do absolovování dalšího maratonu.Zřejmě to byla má maratonská derniéra,ikdyž loučit se s tak podprůměrným časem se mi moc nelíbí...Běhat městské maratony pro zábavu to opravdu ne:-) Potěšení je běhat v kopcích,terénu a přírodě-to je jasný!:-)

Všem fanouškům na trati i u televize děkuji za podporu,moc si toho cením a vy co jste běželi jste si určitě užili super atmosféru:-)

—————

Zpět