Sezona 2017

20.06.2017 18:21

Letos se to rozjelo až překvapivě dobře. Jsem zdravý a trénuju si na pohodu. Je z toho super úvod sezóny a výsledky!

  • Titul mistra ČR v běhu do vrchu ( Cíleně jsem se na tento závod připravoval a vyladil na něj jako mistr :-)

  • 5 místo na skyrunning world series v Livignu ( Druhý vrchol sezóny a velká spokojenost, ikdyž po 3h15min už mi opravdu docházelo a přidávaly se problémy s břichem a křeče. Dokončil jsem ve své SWS premiéře na skvělém 5 místě a to i přesto, že trať v Livignu není úplně pro mě...Je až moc technická, dlouhá a ve vysoké nadmořské výšce 1800m - 3100m!) Samozřejmě, jsem mistr Evropy ve skyrunningu z roku 2011, ale to jsem byl v nejlepším věku a trať Valmalenco-Poschiavo mi byla šitá na míru :-)

  • Pomalu se přesouvám do další části sezóny, kde mě čeká (ikdyž nečekaně :-) Evropa v běhu do vrchu ve Slovinsku a pak další závod světové série ve skyrunningu - legendární Dolomites skyrace!

         Lidičký díky za podporu a makejte! :-)

 

—————

Zpět