Vydařená první část letní sezony

07.07.2015 15:01

Květnová příprava na letní vrchařskou sezonu se mi velmi solidně povedla.Tréninky jsem si správně nadávkoval a zdravotně to bylo konečně delší dobu bez problémů.Vše se pozitivně odrazilo na červnových závodech,když jsem postupně zvítězil na STRC Kralický Sněžník 30km, 5 místo Nieve-Moleson (Ch), vítězství na Adrenalincupu a vše vyvrcholilo pro mě výborným 9 místem mezi nejlepšími evrposkými vrchaři na ME v běhu do vrchu v Portugalsku.

Samotný závod ME byl velmi zajímavý.Trať se dala rozdělit na 2 části.Prvních 7km s krásným a tvrdým kopcem s převýšením 1200m a ve druhé části skoro 6km více méně krosového charakteru s mírným zvlněním...

Začal jsem relativně opatrně a cca po 1 km závodu jsem se pohyboval okolo 25 místa!Bohužel s přibývajícím věkem mi rychlé starty už nedělají dobře a možná to je ten kousíček mozaiky,který chybí k tomu,abych mohl bojovat ještě o lepší umístění. Každopádně v průběhu stoupání jsem se postupně propracoval na 11 místo a musím říct,že jsem se v závěru stoupání na 7 km cítil výborně.Následovala zmíněná rovinatá dlouhá část závodu,kde jsem běžel také solidně a třeba za vítězným Norem zaostal pouze o 30 sek.. v této pasáži běžel nejlépe Ital Xavier Chevrier,který byl na vrcholu stoupání ještě se mnou a v cíli se vyšvihl až na 6 místo a ne daleko za medailí! Bohužel mi nahoře už tak dobře nohy nešly,ale každopádně jsem na absolutní morál v posledním km kde trať mírně stoupala předběhl Švýcara a Francouze a posunul se tak na super 9 flek:-)Můj odstup od vítěze v cíli činil 2 minuty,což je velmi přijatelné s ohledem na délku a obtížnost tratě.

Nyní si trochu odpočinu a vydám se na další závodní šnůru v pořadí Fletta trail(ITA)-Thyon-Dixence(CH)-Sierre-Zinal(CH)

Výsledky ME 00_EMRCH 2015 - Results_SenM_IND.pdf (365649)

Web ME

—————

Zpět