3 týdenní letní turné

03.08.2015 14:49

Serii závodů v Alpách jsem zahájil v Italském Malonnu závodem na 21 km s převýšením 1200 m nahoru a dolu.Závod se mi v extrémním vedru nepovedl a to i s ohledem na útlum po ME v běhu do vrchu.

9 místo a 5.min za svým nej.časem z minulosti.Lehkou útěchou je,že mě porazili jen dobří borci:-)

Po té jsem se přesunul do Livigna 1850m.n.m.kde jsem se snažil připravit na další 2 závody ve Švajcu,jenž se odehrávají ve vysoké nadmořské výšce. Po pár dnech přišlo bohužel zdravotní omezení,které mě limituje již 8 dní.Bolavé stehno v oblasti hamstringu je spíše než problém svalový, problém se sedacím nervem.Každopádně po pár dnech volna a lehkého klusání jsem se přesunul do Thyonu a s umrtvením hamstringu pomocí ibalginové masti jsem celkem bez problémů a se solidním výkonem absolovoval závod Thyon-Dixence.Krásný trailový závod konaný ve vysoké nadmořské výšce (start 2100m.n.m.) jsem dokončil na 4 místě.

 Výsledky Thyon Dixence 

Aktuálně den po závodě je pro mě opět problém i jen klusat:-( No uvidíme co to udělá a pokusím se proklusat k dalšímu a největšímu závodu turné-legendárnímu horskému běhu Sierre-Zinal.

—————

Zpět