Adrenalincup 26.6.2010

06.07.2010 10:40

Na závod jsem jel s obavou,protože problémy s únavovou zlomeninou bérce stále přetrvávají.Už 3 měsíce nemohu trénovat ani z polovičky tak jak bych si představoval-noha stále pobolívá...Kdybych tento závod nedoběhl a zranění se opět ozvalo-pokazil bych závod nejen sobě ale hlavně celému teamu...

Nakonec vše dobře dopadlo i přes můj opatrný výkon(hlavně v sebězích a první polovině závodu) jsem v poklidu doběhl na 2 místě jen s 29 vteřinami odstupu za vítězem běžecké části Jirkou Vojákem.Celý náš team nakonec udržel 2 pozici až do cíle:)

Nevím co mi i nadále zranění dovolí,ale myslím že se to bude postupně zlepšovat a druhou část sezony zvládnu bez problému...

Nyní mne čeká blok závodů-koncem července na Grossglockneru pak Telfes,GP Mayrhofen,Sierre-Zinal a Outdoortrophy.

 

—————

Zpět