Dolomitenmann s velkým "D"

11.09.2016 10:32

Letošní Dolomitenmann byl pro mě nejdůležitější závod roku a povedl se mi!  4 místo a čas 1:26,20 je hodně nad plán a mé očekávání. Jsem moc rád, že jsem napravil svůj ne úplně dobrý loňský výkon a pomohl našemu týmu k celkově 8 místu (nejlepší čistě národní tým). V sobotu to byl den "D" na který jsem dlouho čekal - sešlo se mi prakticky vše na jedničku a díky tomu jsem zaběhl možná i lépe, než na co aktuálně mám (nebo jsem myslel,že mám:-). Povedlo se mi ideálně nadávkovat a sestavit trénink, vyladění před závodem a v neposlední řadě mi drželo zdraví. Závod probíhal dle ideálního scénáře, včetně super načasovaného občerstvení.. Po startu a úvodní 3km rovině se nekompromisně vběhne do brutálního hangu, kde se na cca 1km nastoupá 350 výškových metrů a je to hukot:-) V tomto místě člověk vždycky pozná jaký má nohy a jestli to bude bolet a navíc to nepoběží, nebo jestli to bude bolet a poběží:-) Včera to byl ten druhý případ a mé nohy zvonily jako kráva:-) Navíc jsem měl i v závěru závodu dost sil "sakra jestli jsem je ještě zbytečně nešetřil", ale nikdy nevíte...kolikrát stačí jen chvíli zrychlit a žaket příjde razdva:-) Ale vlastně zapomněl bych-lehká verze sacharidové superkomp.diety mi také sedla. Trochu mě mrzí, že jsem tento výkon nemohl předvést na MS v běhu do vrchu, které se koná ve stejném termínu (v neděli po Dolomitenmannu)

Výsledky běžecké části ZDE

Výsledky celkové ZDE

Ještě přidávám nahlédnutí do mého vyladění před Dolomitenmannem 2016

Bov zvlň. terén 20km á3:52´´km// klus 8km  hodně přidušený,těžký nohy…
kolo7km+10x kr výb.schody+7km kolo //výklus8km
Volno
Rb 4km/ B stříď.21km kopečky dobrý nohy-konec už nic moc
Mtb vol.30km
volno,práce srub
Rb 4km/  B ov-stupň.13km dobrý…!
 
Lehká superkompenzační dieta (Po-Čt)
 
Volno práce masáž Otík Sadílek…
Rb 4km // B ov-stupň. 12km 
Rb 8km // Výklus,prezentace D.M.
Cesta Lienz,lehký běh,natáčení
B ov 8km, naladění - 2 piva :-)
Rb 3km / Dolomitenmann!!!

—————

Zpět