Dolomites skyrace pouze pasivně jako účastník našeho kempu

04.07.2017 13:05

Na závěr našeho Livigno tour jsem si střihnul závod Val Viola skyrace 21km +-cca1000m. Závod se opět odehrával ve vysoké nadmořské výšce (1800m start a cíl, 2400m nejvyšší bod trati). Byl jsem sice na výšku již docela adaptován, ale na druhou stranu také trochu unaven z cyklistických tréninků a 4hodiového závodu z předchozí neděle. No každopádně mi to docela sedlo a povedlo se mi vyhrát v traťovém rekordu a porazit i legendu skyrunningu a mého kámoše Marca DeGaspriho :-) 

Aktuálně se chystám na ME v běhu do vrchu. Bohužel, to co jsem očekával se potvrdilo-přišla na mě únava a dočasý pokles výkonnosti z náročného vysokohorského programu. Věřím, že se to ještě během zbývajících 4 dní trochu zlepší a budu schopný v sobotu předvést alespoň průměrný výkon, abych byl platným členem týmu..Umístění do 15 místa bych v mém věku i aktuálním stavu považoval za velký úspěch :-)

No a poslední věc, kterou bych zmínil je přehodnocení své účasti na SWS Dolomites skyrace. Důvody, proč v Canazei nebudu závodit a budu s naší kemperskou skupinou pouze divákem jsou čistě principiální. Nemám už chuť ani důvod se dálších závodů SWS účastnit a považuji tuto soutěž za pseudo světový pohár.

Toť vše, držte se a makejte :-)

—————

Zpět