Grossglockner berglauf 18.7.2010

23.07.2010 15:03

 www.grossglocknerberglauf.at   Jeden z velkých klasických běhů do vrchu se startem v Heiligenblutu a cílem na vyhlídce Franc Josef hohe se konal za docela příjemného počasí a s rekordní učastí přesahující počet 1000 závodníků.Má forma zdaleka nebyla idealní,ale hlavně proto,že je to jeden z mých nejoblíbenějších závodů,rozhodl jsem se to zkusit...Doběhl jsem na 8 místě v čase 1:14,55 což je zhoršení o více jak 3 minuty oproti loňskému roku,ale dalo se to očekávat..Kromě Novozélanďana Wyatta a Švýcara Schneidera mne porazilo i všech 5 keňanů kteří startovali...(škoda protože i přes všechno,... se se třemi z nich dalo bojovat alespoň o 5 místo na které mi chybělo něco přes minutu..Nakonec nejpozitivnější na celém závodě bylo že poraněná noha vydržela bez větších komplikací a začínám získavat větší jistotu....A druhá pozitivní věc je že jsem porazil jednoho z našich nejlepších vrchařů Honzu Havlíčka...Momentálně se připravuji na závod v Telfesu,který se běží tuto neděli a musím říct že se konečně už cítím o trochu lépe..(běžecky:)a proto doufám v kvalitnější výsledek,ikdyž Telfes není zrovna má oblíbená trať....Chtěl bych potvrdit zlepšující se formu a porazit P.Pechka i Ondru Horáka kteří jsou také ve startovní listině....

—————

Zpět