Jungfrau marathon 2011

13.09.2011 17:50

Jungfrau marathon-jeden z největších a nejslavnějších horských maratonů světa.Start Interlaken Švýcarsko a cíl po 42 km a 1800 výškových metrů mezi Eigerem,Munchem a Jungfrau.Závodu se zůčastnilo přes 4000 vytrvalců.V letošním ročníku jsem se opět neztratil a vybojoval skvělé 3 místo.S odstupem po závodě si trochu říkám,že jsem měl v závodě lehce smůlu a také málo odvahy běžet rychleji první polovinu,po které skupina běžců(6-12místo),ve níž jsem byl i já ztrácela už propastných 6-7minut.Ve drůhé půlce závodu,která je celá do kopce jsem již běžel výborně s jednoznačně nejrychlejším časem ze všech.Bohužel to už nestačilo k vymazání ztráty na vedoucí dvojici-chybělo mi pouhých 50 a 15 vteřin na 1a2 místo.I přes promarněnou velikou šanci zvítězit,musím být ohromě spokojený a vyseknout poklonu vítězi i druhému v pořadí za skvělý výkon...

Výsledky : services.datasport.com/2011/lauf/jungfrau/

—————

Zpět