Kvalifikace na MS v běhu do vrchu Dolní Morava-Kralický Sněžník

23.08.2010 15:58

S účastí na Kraličáku jsem dlouho váhal,neboť po 5 těžkých závodech v Alpách jsem cítil velkou závodní únavu.Navíc jsem v pondělí zahájil objemovou přípravu na Jungfrau marathon...Nakonec jsem se rozhodl běžet z plného tréninku (závod jako těžký trénink zapadal do tréninkového plánu)a také proto že mám Kralický Sněžník prakticky za bárákem...Už před kvalifikací jsem avizoval,že na MS nepojedu...

Hned po startu jsem startovní pole roztrhal a běžel si své tempo.Asi po 2 km jsem zvolnil a následoval vedoucí skupinu...Na 5 km v prudkých výbězích po silnici okolo mramorového lomu jsem opět zrychlil a zbytek závodu jsem již víceméně kontroloval vedení před Honzou Havličkem(Slavia Praha)až do cíle....

S vítězstvím jsem samozřejmě spokojený a čas také není špatný(bylo dost vedro a navíc jsem měl určitě rezervu:-)

Co se týka závodu jako takového-musím uznat a pochválit práci organizátorů atd...Za krásnou trať i dobrou organizaci dávám jedničku:-)

www.kralicak.cz 

—————

Zpět