Maraton Praha 2:18,52 a zhodnocení maratonského jara

21.05.2012 20:47

Oba jarní  maratonské pokusy o limit na OH do Londýna dopadly neúspěšně.Jako velké zklamání považuji především to,že jsem oproti loňskému roku nezlepšil maratonský čas.Přitom příprava byla určitě kvalitnější než vloni.Je několik věcí,které s trenérem vidíme zpětně jako trochu neuvážené a je potřeba se z toho poučit.Ukázalo se,že maraton s běhy do vrchu se kombinovat nedá-určitě ne,pokud chci běhat třeba kolem 2:15-16...

1) výběr závodu v Curychu-To nebyla určitě dobrá volba vzhledem k počasí,trati i poli závodníků(běžel jsem úplně sám).V Praze 3 týdny po té,už jsem nebyl v takové formě a navíc ani v hlavě už jsem nebyl připraven bojovat:-(

2) Závěrečná vysokohorská příprava byla asi co do intenzit moc.S tím souvisí i závěrečné doladění formy...Tělo nedostalo dostatek času aby šlo do formy "F"

Nevím,jak by to dopadlo v případě dobrých podmínek v Curychu,ale stále věřím,že jsem byl připraven bojovat o čas 2:16,30.Věděl jsem však,že se musí vše sejít na jedničku a to se bohužel nepovedlo.

Ok,jdeme dál.Jako další cíl v sezóně je pro mě ME v běhu do vrchu v Turecku.Po té se uvidí co dál...Je tu více variant.Každopádně mám rád výzvy a proto ještě maraton úplně nezavrhuji!:-)

—————

Zpět