MČR v půlmaratonu Pardubice

25.04.2013 14:40

Vybojoval jsem druhé místo z MČR v půlmaratonu,navíc v kvalitním čase a na stará kolena v os.rekordu 66:14´´

Do Pardubic jsem se rozhodl jet týden před závodem.Cítil jsem se dobře a po pražském půlmaratonu šla forma nahoru-jak jsem očekával.Proto jsem se po konzultaci s Honzou Venclem a Otou Sadílkem rozhodl pro variantu s MČR v půlmaratonu a vynechat letos maraton v Praze.V sezoně mě čeká spoustu dlouhých,těžkých závodů a běžet maratón na výkon už by mohlo další část sezony negativně ovlivnit.

Už před závodem jsem tušil,že forma není špatná.Mezi Prahou a Pardubicemi jsem dal 4 kvalitní tréninky a oproti Praze jsem byl na závod mnohém lépe připraven a vyladěn což se projevilo na výkonu i pocitu při závodě.Druhou polovinu závodu jsem běžel rychleji než první!          I. 10km 31:35´´ II.10km 31:15 

Pardubická trať s minimálním převýšením byla ideální pro rychlé časy.Navíc bylo velmi příjemné,že se běželi 3 okruhy a ikdyž jsem předbíhal spoustu lidí o jeden okruh,tak myslím,že mi to spíše pomohlo jak v motivaci,pocitu a schování se před větrem!K tomu všemu vyšlo super běžecké počasí(po dešti,teplota okolo 10st.)

Nyní už vše směřuji ke kopcům a v rámci tréninku se proběhnu na krosu v Jablonném nad Orlicí a možná na první závodě STRC v Boskovicích.

Ikdyž jsem psal,že jsem se rozhodl v Praze nestartovat,tak to není upně pravda-v Praze poběžím tréninkově a pokusím se jako vodič pomoci Petře Pástorové ke splnění limitu MS v Moskvě. 

—————

Zpět