PIM Gratulace Petře Pástorové

12.05.2013 18:52

Na letošním PIMu jsem odvodil závod pro Petru Pástorovou.Musím ji vyseknout poklonu za její bojovnost a vylepšení osobního rekordu na krásných 2:36´44´´. Sice to i přes kvalitní výkon nestačilo na limit pro letošní MS v Moskvě,ale i tak gratulace:-)

Jsem trochu překvapen z výsledků mužského MČR a trochu mne mrzí,že jsem se rozhodl v maratonu nestartovat.V mé aktuální formě by byl titul na dosah:-). Bylo to,ale mé rozhodnutí (buď neběžet vůbec,anebo tréninkově tempo pro Petru a nelituji toho!)

Ušetřil jsem spoustu sil,omezil riziko zranění a dobře potrénoval.Navíc nepotřebuji několik dní (týdnů) regenerace jako kdybych běžel maraton na doraz.Nyní budu pokračovat ve vrchařském tréninku a na začátku června mě čekají 2 dlouhé a těžké horské běhy ve Švýcarsku.Pak budu potřebovat trochu orazit:-)a udělat závěrečnou přípravu pro ME v běhu do vrchu (začátek června-Bulharsko)

—————

Zpět