Sierre-Zinal World skyrunning series

11.08.2010 12:57

V neděli 8.8.2010 v 9hod jsem vyrazil na trať nejtěžšího závodu sezony Sierre-Zinal ve Švýcarských Alpách.Závod kterého se účastní včečtně turistů přes 2000 běžců a patří do prestižní světové serie sky running závodů,ve mě vzbuzoval trochu obavy..Neměl jsem dostatečně natrénováno po problémech s unavovou zlomeninou a k tomu-parametry závodu nejsou jako klasické běhy do vrchu okolo 1 hod závodu...Délka 31 km a nejvyšší bod trati okolo 2500m dělá ze závodu více jak 2a půl hodiny tvrdé práce:-)

Sešla se opět velmi silná konkurence včetně nejlepšího sky běžce Killiana Jornet Burghada ze Španělska..Závod jsem si chtěl především užít a vychutnat bez přehnaných ambic a to se mi povedlo+jsem přidal i slušný čas 2h38min.a skvělý výsledek 3 místo pouhých 30 vteřin za Killianem a 15 vteřin za druhým Portugalcem Costou...Více méně jsem přišel o možnost zvítězit až v posledním extrémě prudkém seběhu do Zinalu...(Zvolil jsem radši opatrnější seběh,neboť riskovat znovuobnovení zranění nemělo v návaznosti na zbytek sezony smysl...

Nyní mě čeká Outdoortrophy v Rakousku-teamový závod jako (Dolomitenmann) a po té připrava na vrchol letošní sezony-Jungfrau marathon!V rámci této připravy si možná zaběhnu i kvalifikaci na MS v běhu do vrchu na Kralický Sněžník a běh na Bukovou horu.....

web závodu + výsledky  www.sierre-zinal.com 

—————

Zpět