Smarna Gora-finále GP

05.10.2010 10:51

Ve Slovinsku se mi daří a to jsem potvrdil 3 místem i při finále GP na Smarné Goře v Lublani.Byl to můj poslední letošní závod a podal jsem určitě i nejlepší výkon v sezoně...Zaběhl jsem vyrovnaný závod s nejlepšími neafrickýmy vrchaři světa Jonathanem -Wyattem (NZL)(6x mistr světa v běhu do vrchu) a Ahmedem Arslanem (TUR)(4x mistr evropy do vrchu)..Chybělo jen málo abych je oba porazil...(Snad příště:-)..Dobře zaběhli i M.Kunst a H.Havelka kteří si postupně zvykají na velké kopce:-)

Co se týká Grand prix v bězích do vrchu,tak si myslím že je to momentálně mrtvá soutěž,na kterou se jako celek už prakticky nikdo nespecializuje...Mně letos také chyběl 1 a půl závodu a proto pořadí v celkové GP neřeším...Je otázkou zda v příštím roce seriál vůbec proběhne...(Závody které v GP byly ale určitě zůstanou..)

Nyní mne čeká přechodné období a minimálně měsíční tréninková pauza a koncem listopadu zahájím přípravu,která by měla vyůstit v kvalitní maratonský čas v květnu na Pražském maratonu...  Výsledky : 31. tek na Šmarno Goro  

—————

Zpět