Těsně před PIM půlmaratonem

31.03.2011 13:08

Je několik dní před Pražským půlmaratonem,který beru jako první přípravný závod v sezóně 2011.

V tréninkovém období,které mám za sebou se mi podařilo udělat kus práce a až na několik vyjímek,jsem absolovoval všechny tréninky dle plánu...Samozřejmě-střídal se den,kdy jsem byl v pohodě se dnem, kdy ať už větší unava nebo nachlazení nedovolili odtrénovat nejlépe....

V posledních 6 týdnech se kilometráž pohybovala mezi 110 - 160 km/týden. Není to ještě taková kilometráž při které bych mohl pomýšlet na nějaký výraznější maratonský výkon,ale delší tréninková pauza (10.říjen-15.leden) mi nedovoluje odtrénovat více,jelikož mi chybí vytrvalostní základ z období listopad-leden...

29.3.proběhly funkční testy na běhátku(Pardubice) . Bohužel,výsledky mě trochu zklamaly...Předpokládal jsem,že na tom budu laktátově i tempově o kus lépe...Možná se projevila únava z předchozích tréninků,možná jiná technika běhu na běhátku...Nedá se dělat nic jiného,než pokračovat v přípravě a uvidíme kam až se dostanu v květnovém maratonu..

Co se týká Pražského půlmaratonu: vidím to na čas někde okolo 68:30h.Pokud se mi to tak podaří odběhnout a ještě s určitou rezervou,tak budu spokojený...

—————

Zpět