A je to tady!:-(

12.03.2014 15:40

První vážnější zranění letošního roku si vyžádá minimálně 10 dní bez tréninku.Důvodem je letošní první svižný trénink,který jsem neuváženě odběhal na tvrdé dráze.Trénink proběhl ok i s celkem dobrou tepovkou a časy-bohužel druhý den mě začal bolet levý kotník.Zkoušel jsem ještě dalších pár dní klusat s bolestí a s tím,že jsou to jen namožené úpony,ale v neděli jsem už tušil,že je zle.Zašel jsem k ortopedovi a verdikt-jasná kolekce tekutiny v pochvě poroneů...Následovala velká injekce (asi kortikoidu) do postiženého místa.

Je to velká komplikace zhledem k tomu,že je půlka března a já už bych měl běhat rychle a zkoušet závodit..Holt nedá se nic dělat a musím v tom hledat i pozitiva,jako třeba že si odpočinu(ikdyž víc,než by bylo vhodné) a pohnu s prací,které je na jaře vždycky hodně:-)

—————

Zpět