5 místo Grossglockner a 3 místo Malonno!

28.07.2013 17:43

Na Glockner jsem neodjížděl v optimální formě a byl znát pokles formy po vrcholu sezony na ME.Každopádně jsem celkem spokojený s 5 místem,ikdyž jsem prohrál o 3 vteřiny s Angličanem Simpsonem souboj o 4 místo a běžel 3 minuty za svým tamním osobním maximem.

Malonno: skvělé 3 místo na jubilejním 50 ročníku memorial Bianchi (21km +- 1100m).Podstatně zlepšený výkon oproti min.týdnu a dobrý výsledek,když jsem na 1,5h dlouhém závodě zaostal pouze 1:30min.za vítězným Eritrejcem Kidanem a prakticky celý závod jsem bojoval o 2 místo s legendou a jedním z nejlepších evropských horských běžců Italem Marcem DeGasperim!Závod poznamenalo extrémní vedro(v takovém jsem snad nikdy neběžel) a mnoho dobrých borců z toho důvodu nedokončilo.Výborně zvládl druhou polovinu závodu i Pavel Brýdl a probojoval se až na krásnou 7 místo.

Výsledky : https://www.corsainmontagna.it/wp-content/uploads/2013/07/ClaIndGeneraleM.pdf

—————

Zpět