Adrenalincup 2011

27.06.2011 09:22

4 disciplíny (běh do vrchu,paragliding,horské kolo,sjezd na div.vodě).V běhu do vrchu jsem rozbíhal štafetu jako každoročně za ČAES a tým Opava net.Závod rozběhlý s rozvahou,jsem už od 3 km začal stupňovat a běžel až do cíle sólo běh.Musím říct,že jsem měl opravdu dobrý den a forma která směřuje k ME v běhu do vrchu(za 14 dní) začíná gradovat..Důkazem je,že jsem ač osamocen a s mírnou rezervou překonal traťák který jsem na Adrenalinu držel z roku 2005...

Co se týká celkového Adrenalincupu,tak byl z mého pohledu letošní ročník po sportovní stránce opět kvalitní.

Bohužel co se týká pořadatele závodu-myslím,že letošní ročník byl krokem zpět!Těch důvodů proč si to myslím je mnoho...

Výsledky na : www.adrenalincup.com

Pořad Adrenalincup v TV 3.7. od 12h.

—————

Zpět