Dolomitenmann 2010

11.09.2010 14:06

Jako prakticky každoročně jsem se v Lienzkých Dolomitech zůčastnil štafetového závodu Dolomitenmann (mistrovství světa v extremních štafetách).Letos to bylo pro mne opravdu hektické a náročné,protože jsem nakonec měnil plán a rozhodl se běžet Dolomiťáka týden před závodem...Jak jsem již psal v předešlém článku -byl jsem přemluven ČAES abych běžel za nejlepší Český tým Škoda auto,neboť původní člen štafety Jirka Magál onemocněl...Můj start na Jungfrau marathonu,který jsem avizoval již na jaře a kvuli kterému jsem původně odřekl letošní start v Dolomitech..,se tedy nekonal...

Náš tým byl opravdu silný a v koutku duše jsme všichni mysleli na umístění na bedně,možná i vítězství...Konkurence ostatních týmů byla nebývalá a proto naše konečné 3 místo nemůže být zklamáním!Nakonec se jako nejduležitější opět ukázala aktuální forma jednotlivých sportovců kde ne vždy papírové předpoklady výjdou...

Já jsem se svým výkonem nadmíru spokojen a myslím že v danou chvíli jsem odvedl maximum.Vyběhl jsem na předávku na 2 místě ve velice slušném čase 1h25min.Ostup na vítěze (7 násobného mistra světa) J.Wyatta (New Zeland) činil necelé 3minuty.Což bylo opravdu maximum..-Wyatt běžel v extrémně dobré formě a k tomu je závod opravdu extrémně těžký a dlouhý-proto jsou zde diametrálně větší časové rozdíly mezi jednotlivými běžci,než v klasických závodech.. Např.druhý nejlepší český běžec v závodě -Honza Havlíček skončil více jak 4 min.za mnou!(uvidíte ve výsledcích níže..)

Porazil jsem i Davida Schnidera,který obsadil před týdnem 13 místo na MS v běhu do vrchu (3 nejlepší z Evropanů!)

 Umístění běžců ČR : 2 Krupička 1h25,08

                                 7 Havlíček  1h29,23 

                                 8 Skalský   1h30,01

                                 9 Voják      1h30,32

                                18 Žák        1h34,46    

                                19 Novotný ,21 Losman, 30 Frei ,31 Linhart , 32 F.Ospalý.......

 Celkové výsledky : 23RBDM10_OVERALL[1].pdf (76 kB) 

—————

Zpět