Dolomitenmann 2014

07.09.2014 21:04

Letošní Dolomiťák 7 místo v jednotlivcích za 1:29,19 a 7 místo našeho teamu celkově.V pořadí čistě národních teamů jsme zvítězili.

Ikdyž se zdá běžecká trať dolomitenmanna každoročně stejná,není tomu tak.Velmi často se mírně +- mění ať už v první,střední či poslední části...

Před závodem jsem chtěl zaběhnout pod 1:30 což se mi povedlo a je to maximum na co aktuálně mám.Jasně, 2-3 min.mi ke spokojenosti chybí,neboť by to bylo v kontaktu s 2-5 místem...

VÝSLEDKY

TEAMY

Musím se ještě zmínit o dnešním proběhnutí.Je to takový zajimavý metabolický fenomén- Den po tak náročném závodě,s celonočním přejezdem domů a spánkem cca 3hod. jsem šel pocitově absolutně fantastický běh a myslím,že bych i samotný závod běžel o level lépe...!!!???Prostě mi to valilo zadarmo bez zadýchání:-) Už se mi toto několikrát stalo a nemyslím si,že jenom mně.. Každopádně,umí si někdo představit takové naladění den před závodem jako si proběhnout v závodním rytmu trať na dolomitenmannu?:-)))

 

 

—————

Zpět