Fletta trail a Sierre-Zinal

10.08.2016 10:00

Opět se hlásím z bojiště:-) Po super ME a vítězství na skyrace Lodrino - Lavertezzo jsem trochu odpočinul a následně se mi docela povedl 12denní tréninkový blok. Ten byl směřován k závodům v Malonnu a především Sierre-Zinal. V číslech to bylo 12dní/340km/10tis.v.m. Sice mě trochu trápí chodidla a achylovka, ale není jiná cesta, než to přeběhat a nějaké tréninky nahradit cyklistikou:-)

V Malonnu na Fletta trailu se mi podařilo zaběhnout opět kvalitní čas 1:30´39´´ a obsadit 5 místo, když jsem porazil i 2(Dematteis) a 9(Rancon) borce z letošního ME do vrchu a doběhl pár vteřin za 4 z letošního ME(Maestri). Dále se mi také podařilo porazit mistra světa v dlouhém běhu do vrchu z letošního roku - Itala Rambaldiniho...Ten sice zabloudil ale v době kdy byl už daleko za mnou:-)..Jinak první 3 borci v cíli jsou absolutní světová špička - Petro Mamo, Andy Doughlas a letošní Mistr Evropy-Berny DeMatteis(finišoval jsem 2min.za ním) 

Oukej, takže spokojenost a příslib k Sierre-Zinal. Je možné, že se na start SZ postavím naposledy a tak chci ještě trochu něco předvést. Na Zinalu nikdy nevíš-byly roky kdy jsem přijel a cítil se dobře, ale nakonec to třeba úplně super nebylo a obráceně..:-)

A jedna fotečka ze závodu z roku 2010 o kterém se Kilian zmiňuje ve své knize :-)

—————

Zpět