Jungfrau marathon

11.09.2009 10:32

Sobota 5.9. Jeden z největších ,nejhezčích a nejslavnějších horských maratonu na světě proběhl za krásného počasí.Na startu ve městě Interlaken se sešlo přes 5000 běžců ze 60 zemí světa..včetně mnoha běžců z Keni,Etiopie...Závod jako celek mne nadchl atmosférou a skvělou organizací..Předvedl jsem ideální taktický výkon a postupně se propracovával vpřed.Na 30 km ve Wengenu(slavná sjezdovka Lauberhorn)jsem se propracoval už na 7 místo a stále se c ítil poměrně v pohodě..do cíle jsem nakonec přiběhl na skvělém 3 místě-poslední čtvrtinu závodu dokonce v nejrychlejším mezičase!!!Hlavní spokojenost byla s velmi kvalitním časem..Příští týden mě čeká extrémní štafetový závod Dolomitenmann a hlavním ukolem je zregenerovat v co nejrychlejším čase aby byl schopný opět podat kvalitní výkon

                                                                                                                                                      www.jungfra-marathon.ch

—————

Zpět