Když to nejde,nenaděláš nic...

15.09.2015 16:56

Po vydařeném létě se aktuálně dostavil řádný útlum a opravdu nedobré závodní výkony. GP v Rakouském Leogangu a Dolomitenmann mi hrubě nevyšly. Především mě mrzí Dolomitenmann kde jsem zaznamenal nejhorší výkon za celou dobu co zde běhám-to jest 14 let. Čas 1h32´ je o 3 minuty horší,než můj tamní nejhorší čas a to už je opravdu výrazně!.. Bylo to pro mě velké zklamání,ikdyž jsem před závodem tušil,že se něco děje a nejsem ve své kůži...

Objektivně si můj stav a výpadek formy nedokážu příliš vysvětlit,ale cítím,že mi to teď opravdu neběhá jak jsem byl zvyklý. No slýchám čím dál častěji,že už nejsem nejmladší a nepůjde to držet do nekonečna,ale věřím že to je jen přechodná záležitost a půjde to opět nahoru. V sezóně jsem na tom byl výkonnostně dobře.

Zůstal jsem aktuálně na pár dní v Livignu a pokusím se opět dostat do nějakého solidního stavu-sezona ještě zdaleka nekončí.Cestou zpět se zastavím na svém oblíbeném Hochfellenu a tím pro letošek končím s kopcema:-)

—————

Zpět