Zhodnocení sezony 2016 a co dál? :-)

27.09.2016 18:06

2Hrady a Hochfellen

Po vydařeném hlavním cíli letošní sezóny Dolomiťákovi a ještě lepším alpském kempu v Lienzu, jsem se rozhodl prodloužit sezónu o rychlostní dvojzávod:-) Sobotní 2hrady a přejezd na nedělní závod do německého Bergenu. Byl jsem sice lehce nachlazený a říkal jsem si, že už to nebude kdo ví jaké...ale na druhou stranu-šetřit se můžu až v důchodu:-) 2hrady jsem si dal na rozběhání a snažil se trochu pošetřit nohy na neděli..I přesto, jsem byl smířen s tím, že Bergen bude výlet, kam povezu na závod především Honzu Janů. Nakonec mě ale příjemně překvapil výkon pod 45minut a 6 místo v dobré konkurenci. Honza finišoval na 5 místě a potvrdili jsme, že já "ještě" a Honza "už" patříme do širší evropské vrchařské špičky:-)

Výsledky : Hochfelln_Gesanmt_M-W.pdf (1,1 MB) 

Z leva: Honza, já, Remi Bonnet, Jono Wyatt, Petro Mamo

Co letos vyšlo a co ne:-) 

Vrchol sezóny Dolomitenmann se mi povedl náramně a k tomu bych řekl, že i většina ostatních závodů, jako třeba 10 místo z mistrovství Evropy v běhu do vrchu a týmové stříbro po dlouhých 13letech! Dále 2 místo z MČR v maratonu, vítězství na Adrenalincupu, Lodrino Lavertezzo skyrace, Ktrc Dolní Morava....atd.

Dva závody letos nebyly ideální - mrzí mě nepovedený Sierre-Zinal a potom taky pražský maratón co do zaběhnutého času, kde jsem sice získal stříbro z MČR, ale věřím, že bylo v mých silách bojovat o čas někde kolem 2:20h, což se díky podmínkám a možná i mé přílišné opatrnosti nepovedlo.. Jinak ale sezóna 2016 paráda.

No a na závěr: co teď a co po tom???:-)

Tak v loňském roce po svém vítězství ve sprint krosu v Motole jsem řekl, že 2016 bude má poslední sezóna s plným tréninkovým úsilím a snahou udržet vysokou výkonnost. Na tom se nic nemění. X let už makám na plno a vše více méně podřizuji sportu, běhání..Je to radost,ale zároveň v mých 38 letech už přeci jen cítím psychickou a fyzickou únavu a není lehké se stále motivovat do závodů a udržovat ve zdraví a formě. Proto už do příští sezóny ubírám v tomto tempu a těším se na nové osobní a sportovní výzvy, které mám v hlavě. Věnovat se více rodině,práci, dokončit studium VŠ a organizovat další z našich skvělých alpských kempů :-). Pak si vyzkoušet závody třeba v triatlonu, duatlonu, skialpech, běhu na lyžích a možná i nělaký dlouhý závod.....co třeba taková B7?:-))V neposlední řadě budu chtít pomoci s tréninkem a předat své sportovní zkušenosti několika nadějným běžcům...:-) 

—————

Zpět