Konec prvního tréninkového období

04.03.2014 10:36

Mám za sebou první přípravné období,ve kterém jsem se zaměřil hlavně a pouze na nabrání pomalého objemu a síly.

Na jednu stranu mi v letošní zimě chyběl sníh a příprava na běžkách,ale naopak jsem zase mohl naprostou většinu tréninku odběhat v terénu na měkkém podkladu a tím pádem jsem pošetřil vazy,klouby.. a také mnohem více zapojil centrální stabil.systém a posílil tím hluboké vnitřní svalstvo.

Trénink je zatím docela solidní a krom nějakých klasických bolístek,kvůli kterým občas vynechám pár tréninkových jednotek jsem ok:-)

Do teď jsem více méně neudělal rychlý krok:-)(krom krátkých výběhů a rovinek). V tomto týdnu se to ale změní a začnu zařazovat rychlejší a tempové tréninky.Objem půjde samozřejmě o trochu dolů-přeci jen už nejsem nejmladší a regenerace není co bývala:-)

Trénink směřuji k PIMu a pokud se zůčastním nějakých oficiálních přípravných závodů,tak to budou MČR v krosu a půlmaraton v Praze..

 

—————

Zpět