Letošní kvalda na ME v běhu do vrchu bohužel beze mne :-(

23.05.2019 20:44

Závodní sezóna 2019 pro mě v podstatě ještě nezačala a první velký závod MČR v běhu do vrchu na Černé Hoře musím bohužel vzdát kvůli bolestem v oblasti bérce. Závod je navíc zároveň kvalifikací na ME v běhu do vrchu. Doufám, že to bude pouze nějaký menší zánět a ne únavová zlomenina, která by mě vyřadila na delší dobu. 

Musím říct, že neúčast na ČH mě hodně mrzí. Na trati jsme letos byli už 3x trénovat a nová terénní trať ztížená o okruh v horní části mi velice vyhovuje. Navíc jsem v nedávné době absolvoval 2 velmi kvalitní, povedená soustředění a výkonnostně jsem na tom řekl bych stále dobře:-) Asi jsem to teda ve Špindlu přehnal, protože problémy s nohou začaly už v posledních dnech soustředění. Budu tedy na Černé držet palce Ondrovi Fejfarovi, aby se mu podařilo kvalifikovat na ME. Černá pro něj bude tedy spíše testovacím závodem, neboť se připravuje především na dlouhé závody. Tím hlavním jarním bude pro Ondru a snad i pro mě první závod GOLDEN TRAIL SERIES-ZEGAMA Aizkorri.

No nic, musíme hledět dopředu. Sezóna zdaleka nekončí a její vrchol je pro nás každopádně až v listopadu, kdy se koná MS v běhu do vrchu na dlouhé distanci. Mezi tím mě čeká několik hlavních dlouhých závodů. Prvním bude ZEGAMA, která je bohužel v tuto chvíli kvůli zranění v ohrožení. Dalšími ze závodů budou:

MEXA trail, Silveretta 3000, Thyon-Dixence, Sierre-Zinal,..... MS v běhu do vrchu na dlouhé distanci

Tak zatím zdar a sílu! :-)

 

—————

Zpět