Maraton Frankfurt 2011

02.11.2011 15:28

Čas 2:18´43´´ považuji za ani dobrý,ale ani špatný.Letní příprava nebyla a nemohla být zaměřená jenom a pouze na maratón a navíc od konce září byl trénink přerušovaný mnoho drobnými zraněními. Dokonce 3-4 týdny před Frankfurtem jsme byli s trenérem prakticky rozhodnuti maraton vypustit a tím i celou letošní sezonu uzavřít..Přesto jsme po odeznění jednoho ze zdravotních problémů ještě zkusili trénovat a následujících 14 dní se povedlo zvládnout bez obtíží..To rozhodlo,že si přeci jenom ve Frankfurtu zazávodím,ikdyž bez ambicí atakovat limit.Bezprostředně po závodě jsem byl trochu skeptický,ale když se na můj výkon podívám s odstupem času musím říct,že už to vidím trochu lépe.S Pavlem Novákem víme,že tam jsou ještě rezervy a limit 2:16:30 je pro mě při troše štěstí a zdraví určitě dosažitelný...To pro mne bude v zimní přípravě ohromně motivující...

Co se týká Olympijského limitu,myslím si že ČAS limit 2:16´30´´ tzn přesně mezi A a B limitem IAAF je takový kompromisní a pro mne přijatelný.Samozřejmě jsou tu desítky argumentů pro a proti zachování B limitu IAAF 2:18 (nemá cenu to tu vše rozebírat a já si samozřejmě myslím, že argumentů pro je o mnoho víc.) Je škoda B limit nevyužít a zpřísňovat ho,protože se ať už s časem 2:18 nebo 2:16,30 díra do světa na OH neudělá.. 2:16,30 už ale je poměrně kvalitní maratonský výkon a jako limit srovnatelný se všemi ostatními.Když jsem začal s maratonským tréninkem,předpokládali jsme,že bude B limit zpřísněn na  2:16 ba dokonce zachován na urovni A limitu IAAF 2:15.Takový limit by už určitě byl na hraně mých možností a nevím zda bych se vůbec rozhodl to v příštím roce zkoušet.

—————

Zpět