Maraton Zurich

25.04.2012 11:01

Závod na který jsem se dlouhodobě připravoval,se neodvíjel podle představ a byl pro mne bezprostředně po doběhu zklamáním..

Podle tréninkových ukazetelů jsem věděl,že kvalifikační limit OH je v mých možnostech,ale je potřeba aby se vše dokonale sešlo (rychlý závod,dobré počasí,skupina se kterou by se dalo běžet a spolupracovat,ideální vyladění,atd…)

Bohužel ani jedno(snad kromě dobré formy) se nepovedlo..a v tom je maraton velmi nevděčná disciplína.

Od startu jsem běžel osamocen(první 4km s Pavlem Novákem) a nepříjemný chlad,déšť a ostrý vítr vše dokonalo. Přesto jsem bojoval a tempo potřebné ke splnění limitu jsem držel až do 26 kilometru..Po té jsem víceméně zamrznul a začal odcházet svalově…Na 35 km mne pak ze závodu stáhnul trenér(byla to i jedna z alternativ před závodem),abychom ještě uchovali šanci běžet za tři týdny pražský maraton. Nemělo cenu závod dokončit někde okolo 2h19´,protože ten čas by nic neřešil.

Mezičasy : 10km 32:08 , půlmaraton  68:07 ,  30km 1h38´05´´, 35km 1h55´.

13 května bych se ještě rád postavil na start maratonu v Praze a pokusím se zaběhnout co nejlepší výkon.Bude záležet jakým způsobem se dostanu z nepovedeného pokusu v Zurichu.Každopádně času na regeneraci a přípravu je do Prahy málo a tím jsou i moje šance podstatně menší..

odkazy : www.atletika.cz/aktuality/krupickuv-utok-na-limit-zhatilo-pocasi/

            : www.behej.com/clanek/8818-krupicku-v-curychu-porazilo-pocasi-chysta-se-prazsky-megasouboj

—————

Zpět