ME v běhu do vrchu

16.07.2014 20:18

GAP,Francie : 11 místo na letošním ME stylem nahoru-dolu nemohu hodnotit jinak než kladně.

V letošní sezóně je to tréninkově takové nijaké.Chybí mi zhruba 2 měsíce kvalitního tréninku-což se projevilo,ale ne až tak moc jak jsem se obával.Na 8 místo mi scházelo necelých 30sek. což při troše zkvalitnění tréninku bylo více než reálné.Možná i těžký kopec v Montreux a cestování 6 dní před ME mi nepřidal,ale s tím jsem do toho šel.

S mužským týmem jsme vybojovali krásné 4 místo.Výborně běželi všichni kluci: V.Pavlišta 14, J.Janů 22, O.Fejfar 26 .

Klobouk dolů před D.Sádlem,který se stal juniorským mistrem Evropy.Myslím,že v mužích je o dobrou budoucnost českého běhu do vrchu postaráno,neboť mužský tým je krom mě:-)relativně mladý a nastupují dobří junioři v čele s D.Sádlem!

Výsledky

—————

Zpět