ME v běhu do vrchu 7 Místo :-)

09.07.2013 11:25

Borovets-Bulharsko : 7 místo na ME v běhu do vrchu (stylem pouze nahoru) je pro mě,ale i mužský běh do vrchu velmi dobrý výsledek a úspěch.Je to nejlepší mužský výsledek z ME od roku 2005,kdy jsem byl 5 na Grossglockneru.

Prostředí a závodní trať se mi velmi líbila a připadal jsem si skoro jako doma na Bukové hoře:-)Závod se vyvýjel trochu jinak,než co uvádějí na běhej.com.(nepropadl jsem se,nýbrž propracoval na 7místo).Začal jsem rozumně a pohyboval se okolo 20 místa.Na 4km jsem se už posunul do předu a mezičasem probíhal na 10místě.V záverečné části závodu jsem se ještě dokázal posunout o další 3 místa,ale stálo mě to hodně sil,které pak chyběli v boji o 5-6místo...

V mužském teamu jsme obsadili celkově 10 místo.Možná jsme měli na víc,ale kluci jsou ještě mladí a do budoucna má team dobrou perspektivu!

Závod jsem běžel v závodní obuvi Salomon sense (velká spokojenost:-)

Dplňková výživa Aminostar : před závodem JontStar,Bcaa liquid 

                                           : v průběhu a po závodě Carbogel XT , Recovery

Výsledky :https://www.borovets2013.eu/pdfs/Results/Senior%20Men%20Individual.pdf

—————

Zpět