MS v běhu do vrchu

18.09.2014 21:37

Dnes jen krátký report:-) 

27 místo celkově , 12 mezi Evropany a nejlepší z českých mužů.To je moje bilance z letošního a pro mě vůbec prvního MS v běhu do vrchu.Letos stylem pouze nahoru a v Evropě,což zaručuje vždy tu největší konkurenci.Trať byla velmi neortodoxní a v první polovině hodně technická.Řekl bych,že byla i zábavná-škoda dlouhých seběhů,úzkého startu,roviny na prvních 3 kilometrech a hodně teplého počasí,neboť start byl v pravé poledne a cca 8km od moře...

Můj výkon byl takový ani jo,ani ne...,což je vlastně celá sezóna.K úplné spokojenosti a super výsledkům mi chybí na hodiovém závodě zhruba 1 minutka... Na MS mi chybělo 40 sekund na 20 místo což už bych považoval za super...Ale holt ta špetka tomu schází.A roky, když mi to v kopcích šlapalo nejlépe,jsem co se MS týká zmeškal.Navíc jsem asi trochu přepálil start,neboť jsem se chtěl vyhnout kolizím a to se dost negativně projevilo v první polovině závodu,kde jsem ztratil pozice a dost se trápil!

Nejvíc mě mrzí,že vím,kde minimálně tu minutu získat,ale bohužel:-)...

Ještě se musím zmínit o super výkonu mladého Honzy Janů a jeho krásné29 místo je příslib do budoucna.Ondra Fejfar svým výkonem také nezklamal,ikdyž u něj věřím,že může jít ještě hodně nahoru.

No a bronzová medaile juniorky Míši Stránské a týmu juniorek je třešnička a plus pro všechny vrchaře:-)

VÝSLEDKY

—————

Zpět