Novinky

05.10.2012 09:07

Zdravím po delší odmlce:-)

Léčba zlomené kličky trvala 6 týdnů.Zahojila se velmi dobře,ale výpadek více jak měsíce bez tréninku je velmi znát což se potvrdilo i na Dolomitenmannovi,kde jsem startoval 5 týdnu od úrazu.Více méně jsem ruku stále nemohl používat,ale co hůře-začala mě i bolet pata:-( Nyní po dalších pěti týdnech pata stále není v pořádku (ikdyž jsem už byl na několika vyšetřeních a kortik.injekci,která mi trochu pomohla).Nemá cenu jen jezdit na kole a běhat pod ibalginem atd..a proto jsem se rozhodl ukončit sezonu a dát si klid na vyléčení..Mimochodem minulou neděli jsem ještě běžel Hochfelln berglauf a ikdyž pouze z cyklistického tréninku-nebylo to špatné..  https://www.hochfellnberglauf.de/2012/liste_001.pdf

Další novinka ohledně příští sezony:s Pavlem Novákem (teď už bývalým trenérem) jsem se domluvil na ukončení spolupráce.Tímto mu děkuju za tréninkový rok a získání nových zkušeností.

 

—————

Zpět