Pomalý jarní rozjezd

25.03.2013 16:48

Letošní jaro pro mě nezačalo ideálně.Na začátku února jsem dostal chřipku a léčba zabrala 8dní+další týden pomalého rozběhávání.To nebylo tak špatné a dalo se s tím počítat.Horší,že se mi chřipka v silnější podobě vrátila na začátku března a to už je vzhledem k jaru velká komplikace.Znamenalo to 12dní v posteli s horečkou a v dalších 14 dnech víceméně doléčování a velká únava (s doléčením,podporou imunity a snížením únavy po trénincích mi výrazně pomohly produkty Aminostar)

...No nedá se nic dělat-jdeme dál a je to v pohodě vzhledem k tomu,že se letos vracím do kopců,které začínají až v květnu.

V tomto týdnu už se konečně cítím lépe.Odběhnul jsem i 2-3svižnější tréninky a také sobotní oddílový závod 10km na dráze.Čas 32:50 je sice mizerný,ale vzhledem k nemocem a počtu odtrénovaných rychlých km je to asi i nad vlastním očekáváním.

V neděli se proběhnu v Golčově Jeníkově a příští sobotu poběžím půlmaraton v Praze.Nepočítám,že poběžím časy,na které jsem myslel před sezonou,ale myslím,že kolem 49´resp. 69´ bych tyto závody mohl odběhnout. Každopádně to bude dobrý rychlostní trénink na kopce:-)

—————

Zpět