Příprava na léto

08.06.2015 21:58

Léto a kopce se blíží:-) Týden po nepovedeném PIMu jsem si zaběhl pátnáctku na domáci trati v Chocni a musím říct,že mi to letělo jako blázen!Škoda,že to tak nebylo o týden dříve.Každopádně ještě ten den po Choceňském závodě jsem na týden onemocněl.Dokonce tam byla i horečka 38st:-(

Teď mě ale těší,že jsem se konečně dostal do tréninku a již 3 týden v kuse trénuji na plno.Není tam extrémě mnoho km ani kvality,ale na druhou stranu se neflákám:-) Nyní mě čeká jeden z nej trailových závodů v ČR a to opět prakticky na domáci trati. STRC Dolní Morava-Kralický Sněžník. Další týden pak již příjde na řadu ostrý test na kvalitně obsazeném běhu do vrchu ve Švýcarsku (Neu riviere-Moleson) a pak už bude následovat závěrečné doladění na Mistrovství Evropy v běhu do vrchu,které se koná v Portugalsku na ostrově Madeira a je pro mě jedním z vrcholů letní sezony.

—————

Zpět