Příprava na prázdninový dvojboj v Alpách

25.07.2014 14:21

V příštích 2 víkendech si pojedu tradičně zazávodit na dva oblíbené závody.Pojedu se střízlivým očekáváním,ale chtěl bych po nějaké době opět solidně zaběhnout především Zinal.Rád bych pod 2h40´

Fletta trail v italském Malonnu je krásný trailový závod s délkou okolo 21km a převýšením+1000m-1000m.V loňském roce jsem zde běžel výborný a vyrovnaný závod s Marcem de Gasperim,kterému jsem podlehl až ve finiši.Bohužel 2 dny po té jsem podlehl i chřipce a ta ovlivnila další 2 závody.

O týden později to bude klasika v podobě prestižního a vyhlášeného závodu Sierre-Zinal 32km.Závod patří do světové skyrunningové série a vždy se tu schází konkurence nejlepších trailařů a vrchařů.V minulosti se mi zde povedlo být 2x2 a 1x3 s nejlepším výkonem 2h34´ což stále považuji za jeden z nej výkonů mé běžecké kariéry.

Po ME v běhu do vrchu jsem chvíli spočinul a aktuálně jsem ve 14ti denní přípravě na tyto závody.Zaměřuji se tempovější tréninky,které mi po nepříjemnostech s kotníkem chybí..Né,že by byl kotník už úplně v pohodě,ale umožnuje mi s mírnou bolístkou trénovat co potřebuji.

Sierre-Zinal

Fletta trail

FlettaTrail 2013: Robert Krupicka e Marco De Gasperi duellano nella parte centrale di gara

—————

Zpět