Rehabilitace příliš nepomohla

02.06.2014 13:53

Mám za sebou dalších 14 dní bez běžeckého tréninku.Věnoval jsem se důkladné rehabilitaci bolavého úponu za levým kotníkem (laser,rebox,cvičení).V pátek jsem začal lehce běhat a s mírným zklamáním jsem zjistil,že ikdyž jsem v období klidu bolest necítil,tak s druhým běžeckým tréninkem se stav úponu vrátil do starých kolejí:-(

Co teď??Běhat,ikdyž ne tak jak bych si představoval jde.Uvidím jak se to zlepší (zhorší) během následujícího týdne a pokusím se potrénovat co mi stav kotníku dovolí.Po té se rozhodnu,zda využiju ještě jednu léčebnou metodu-rázovou vlnu...

Testem bude sobotní Salomon trail na Kralickém Sněžníku..Doufám,že se budu moct,alespoň postavit na start a nějakým způsobem si tento závod užít.Musím říct,že trať jaká se poběží v sobotu je mi šitá na míru a o to víc mě mrzí,že jsem daleko za svojí alespoň průměrnou výkonností...

—————

Zpět