Sezóna 2013 - zhodnocení

11.11.2013 09:41

S letošní sezónou musím být spokojený.Povedlo se mi několik velmi kvalitních výsledků a zdraví také celkem drželo.Hlavně mám radost z toho,že si stále držím vysokou výkonnost i přes to,že roky přibývají:-)

Zdravíčko : celkem drželo:-) 

V zimě jsem překonal nepříjemný problém s patní ostruhou.

Jediné zranění přišlo při pádu ve skyrace Lodrino-poraněné koleno mi potom znemožnilo start na jedno z vrcholů jara skyrace Valmalenco-Poschiavo

Jarní část sezony přibrzdila a ovlivnila 14ti denní angína,kterou jsem prodělal na přelomu března-dubna...

V létě potom nepříjemnost v podobě zánětu nosohltanu výrazně ovlivnila a skoro znemožnila start na letním vrcholu sezony Sierre-Zinal.

Závody : Celkem 19 závodů z toho 11 závodů delších než 1hod.(4 závody 2-3 hod.)

Jako nejlepší výkony hodnotím: 

7 místo ME v běhu do vrchu

4 místo Jungfrau maraton a čas 3:00,48

3 místo Malonno

1 místo Adrenalin cup

2 místo Mčr půlmaraton osobák 66:14´´

 Trénink : Až na zmíněné zdravotní problémy probíhal můj trénink ok.V zimě a na jaře jsem se snažil dostat do objemu a později do maratonského tempa a po Mčr v půlmaratonu v Pardubicích jsem se již zaměřil pouze na trénink kopců...

Sezónu jsem více méně ukončil po mistr.Německa v běhu do vrchu na konci září.Po té jsem ještě poběhal několik kratších rychlejších závodů(Říčany,Ondřejnická,kros Motol,VK),které jsem absolovoval z lehkého a rychlostnějšího tréninku cca 60km/týdně... 

Sezoná 2013 celkově : 5800 km (běh,běžky,mtb 1:2,5)

 

 

 

 

 

—————

Zpět