Sezóna 2018

04.09.2018 13:44

Přátelé, kamarádi, fanoušci, omlouvám se, že až teď po dlouhé době opět něco píšu na svůj sport blog:-). Sezóna 2018 je již u konce a krátce ji tady popíšu. Mnoho závodů jsem sice neabsolvoval, ale ubral jsem pouze na kvantitě a ne na kvalitě:-). Musím napsat, že se mi v podstatě všechny závody povedly nad plán, ikdyž v prvním závodě golden trail series jsem měl navzdory očekávání asi trochu na víc.. 

Výsledky 2018:

5. místo MČR v běhu na lyžích 50km volně (Horní Mísečky)  

11. místo Zegama-Aizkorri 42km +2800vm (1. golden trail series - Španělsko)

2. místo MS v běhu do vrchu long distance 36km +2100vm (Polsko)

Mistři světa v soutěži týmů!

1. místo Silveretta run 42km + 2200vm (Rakousko)

6. místo (1. veterán) Thyon-Dixence 17km + 950vm (Švýcarsko)

14. místo (1. veterán) Sierre-Zinal 31km +2200vm (3. golden trail series - Švýcarsko)

MS ve skyrunningu Skotsko? (5. golden trail series - Skotsko)

V letošní sezóně jsem se soustředil na dva soutěžní vrcholy. První, který se až extrémně povedl bylo MS v běhu do vrchu na Sněžku. Druhým vrcholem byla dlouhodobá soutěž (něco jako světová extraliga v horských bězích na střední vzdálenosti) GOLDEN TRAIL SERIES s 5 závody, z nichž se do celkového pořadí započítavají 3 nej výsledky. Zde jsem bohužel trochu manažersky selhal. Jednak se mi nepodařilo zajistit financování (podporu) pro všechny závody a s tím jde ruku v ruce to, že jsem se nezúčastnil 2 závodů, kde byla nejmenší konkurence a dalo se získat celkem lehce hodně bodů. Netušil jsem, že i přesto budu mít reálnou možnost v posledním závodě bojovat o TOP TEN v elitní trailrunningové společnosti. Na druhou stranu, vybojovat elitní desítku třemi nejkvalitnějšími světovými závody a navíc ve 40 letech by bylo o to cennější :-). Tím posledním závodem je 15.9. MS ve skyrunningu ve Skotsku, kde bude bohužel hrát všechno proti mně. Je to závod, který mi svým profilem bude vyhovovat nejméně ze všech GTS závodů a navíc jsem si letos ještě nevybral jeden špatný závod jako každoročně. Bude to klasická paragánská padina, ale nenechám tuhle jedinečnou šanci propadnout a budu MAKAT VOLE! :-)

Ještě pro zajímavost přihodím pár čísel z mé sportovní přípravy 2018:

KMC 5200 (4400) km

VM +- 130 000 m

—————

Zpět