Soustředění Davos

11.02.2012 14:18

2.2.jsme s Otou Sadílkem vyrazili na druhé vysokohorské soustředění do Davosu.Ubytování za velmi příznivou cenu nám zde poskytl muj kamarád Gerd Frick (italský vrchař a maratonec),který přímo v Davosu žije.Trénink probíhá v nadmořské výšce okolo 1500m.n.m.Zatím vše vychází dle tr.plánu.Dva rychlejší tréninky jsem odběhal v údolí na asfaltu.Jinak opět kombinuji volné běhy s běžkami.Hodně nepříjemné jsou mrazy-všechny tréninky probíhají v teplotách mezi mínus 10 až mínus 25st.

Co se týká zdravotních problémů,které mne provázeli od začátku prosince,tak musím říct,že se po návštěvě mudr.Sikory (lékař atletické reprezentace ČR) vše k lepšímu obrátilo.Momentálně jsem z 90% ok a trénuju bez omezení:-)

Děkuji za podporu firmě Aminostar,se kterou jsem v minulém týdnu prodloužil smlouvu.

Děkuji také firmě speedweaprony,která mi poskytla k otestování přístroje Compex a POWERbreathe.Přístroje zde v Davosu zatím testuji,ale už teď mohu napsat,že budou velkým přínosem v regeneraci i tréninkovém procesu.

 

—————

Zpět