STRC a závěr sezóny

03.11.2014 15:04

Po vítězství na krásném lesním závodě STRC v Říčanech,jsem se vydal i na finálový závod STRC do Motola.Tamní krosový 8 km dlouhý,okruhový závod je pro mě už opravdu rychlá záležitost,ale díky alespoň krátkým kopečkům je příjemnější než úplná rovina.S výkonem i druhým místem 30 sek.za vítězem jsem velmi spokojený.Milan Kocourek je na takovéto trati těžko k poražení:-)

Trať závodu byla oproti loňsku o něco delší díky prodloužení prvního seběhu ihned po startu.Viděl bych to až tak na +10 sek.v každém z okruhů!

Nyní už si v týdnu jen tak poběhám,dám jeden prostřik v podobě rychlého tréninku a v neděli si nadělím k 36 narozeninám Kunratický 3,1km dlouhý sprint přes krtičák:-)

Byl bych spokojený s výkonem okolo 11:30 min.a taktika je jednoduchá.Největší favorit závodu Honza Procházka startuje 10sek.za mnou a já se pokusím doběhnout do cíle s ním:-) Jelikož se určitě bude chtít pokusit zaběhnout si osobní rekord,byl by tak i můj cílový čas výborný:-)

Výsledky Motol STRC

—————

Zpět