Švýcarsko ve znamení angíny

19.08.2013 14:47

Po povedeném závodu v Malonnu jsem s optimismem hleděl ke dvěma klasikám Thyon-Dixence a Sierre-Zinal.Bohužel stalo se to nejhorší.V týdnu před Thyonem jsem onemocněl zánětem nosohltanu.Velmi jsem zvažoval zrušení obou závodů,ale jelikož jsem byl už ve Švýcarsku,rozhodl jsem se to nějakým způsobem překonat.Nevím zda to bylo moudré rozhodnutí,ale každopádně jsem oba závody absolovoval.Thyon-Dixence na 11místě ve velké konkurenci nebylo špatné,ale pro mě samozřejmě slabý výkon s velkým sebezapřením..

Výsledky Thyon: https://services.datasport.com/2013/lauf/thyon/RANG092.HTM

V Zinalu se můj stav postupně zlepšoval,ale na kvalitní výsledek jsem i tak mohl zapomenout,když jsem ještě do závodu nastupoval s bolavým krkem a špatnýma průduškama.12 místo v opravdu velké konkurenci (jelikož to byl jubilejní 40 ročník)bylo nakonec v mém stavu ještě přijatelné.Bohužel 8km před cílem jsem ošklivě upadl a určitě ztratil až 2min.(Kosti naštěstí ok a spravilo to několik stehů na pravé ruce)Jinak bych celkově určitě atakoval i 7 místo a čas pod 2h40...

Jsou za mnou tedy protrápené 2 týdny,ale nedá se nic dělat a hledím vpřed.Odpočinul jsem,dal se trochu do pořádku a pokusím se trochu potrénovat a dostat se opět do solidní formy před Dolomitenmannem na začátku září.

Výsledky Zinal :https://services.datasport.com/2013/lauf/zinal/RANG092.HTM

—————

Zpět