Vítězný Adrenalincup 2014

30.06.2014 16:50

Náš team OpavaNet zvítězil v letošním ročníku MČR extrémních štafet Adrenalincup.Na prvním úseku-běhu do vrchu jsem musel být letos opatrný a běžet relativně s rezervou,neboť nemám odtrénováno to co v jiných letech a tudíž si tolik nevěřím.Každopádně jsem se necítil špatně a závod jsem rozhodl zhruba ve 2/3 trati.V té chvíli jsem vycítil,že tempo vedoucí 3 členné skupinky trochu polevilo.Udržoval jsem stále stejnou rychlost a postupně se náskok navýšil až na 1 a půl minuty v cíli...

Má forma a běžecká pohoda,však stále není optimální.V trénincích je to pocitově i zdravotně jak na houpačce s neustálými kompromisy a to samozřejmě není dobře.Každopádně makám co to dovolí a věřím ve zlepšení v průběhu sezóny a do příštího roku:-)

Výsledky

Dokument v ČT

www.RUNSPORT.CZ

—————

Zpět