Závěr sezóny

09.11.2015 17:59

Závěr běžeckého roku byl na jednu stranu vynikající,ale i trochu rozpačitý stejně jako celá sezóna. Super Motol a trochu nedoladěná V.K. V září jsem se potýkal s docela velkým výkonnostním útlumem,ale nakonec jsem rád,že jsem sezónu předčasně neukončil. Snažil jsem se z útlumu dostat a přejít trochu do rychlosti s tím,že bych se rád solidně připravil na finále STRC - kros v Motole a po té ještě odběhnout V.K.

Motol byl top závod podzimu a podařil se mi myslím na jedničku.Vítězství v opravdu silné konkurenci mi výrazně zvedlo náladu a potvrdilo mi,že ještě nepatřím do starého železa!To je do další sezóny příjemné zjištění a motor!Krásná krosová 8km dlouhá trať po golfových greenech mi i přes svoji krátkou délku sedí svým zvlněným profilem. 

Výsledky Motol

Velká kunratická dopadla tak trochu podle očekávání a trochu mě mrzí,že se mi nepovedlo alespoň zopakovat loňský čas.První 4 kluci jsme byli v 10 vteřinách a já z toho vyšel jako ten 4. Na vrcholu Hrádku jsem vedl,na mezičase kousek před cílem jsem byl ještě druhý,ale v závěru už to ode mne nebylo uvolněné a kluci byli o kousíček lepší:-) To ale samozřejmě nevadí-vím že na Kunratice už jsem nejlepší roky promeškal:-)

Výsledky velká kunratická

—————

Zpět